Ostatné
Pri demontáži pôvodných dielov sme odstránili aj pôvodný stojan, pretože nám nevyhovoval výškovo, ani esteticky. Na záver praktickej časti sme teda museli vyrobiť nový stojan. Rozhodli sme sa pre bočný a umiestnili sme ho na ľavú stranu. úchytku pre stojan sme pripevnili na zadné kyvné rameno.
Počas skúšobných jázd na motocykli sa objavilo veľa nedostatkov, ktoré bolo treba dopracovať. Jedným z najpodstatnejších bol výfuk. Použitý originál, z Jawy 20 podstatne znižoval výkon motora a preto sme ho nahradili novým ladeným výfukom od firmy HIKONE. Rozdiel je poznať okamžite pretože Pionier plynule a rýchlo prechádza do vyšších otáčok. Ladený výfuk je stavaný tak, že rezonanciou vracia nespálené zvyšky paliva späť do valca a tak zabezpečuje okrem zvýšenia výkonu aj dokonalejšie spaľovanie motora.
Veľkým nedostatkom bolo aj fakt, že motorka nemala osvetlenie ani reflexné prvky. To nás obmedzovalo v jazdení po lesných a poľných cestách len do súmraku. Preto sme prispôsobili predný svetlomet z Pioniera do simsonovej vidlice. Napájanie svetlometu sme priviedli vodičom z originálnej cievky na zapaľovaní, určenej na osvetlenie motocykla.